16 and pregnant

hejhej :)

ja idag har de vatrit skola, hade bad/livräddning på idrotten :) de va typ inge kul å bada för jag gillar verkligen inte å bada ;p menmen så kan de gå ;) men iallafall har Matilda sagt att jag borde följa med och simma på onsdagar klockan 7-8 på morronen, å de låter som en riktigt bra ide så jag ska nog göra det :)

nu sitter jag iaf och tittar på 16 and pregnant, jag tycker verkligen inte om programmen på MTV för dom e så himmla dåliga ;p menmen har varit hos tandläkaren och ska tbx dit den 11 november och plasta mina tänder sen håller jag på att få en visdomstand.  sen for jag med mormor på stan :) vi gick runt där och sen kom moa till stan oxå, då gick vi och fikade sen for mormor hem till oss och jag och moa gick på lindex och kicks (som nyss har öppnat här).

Efter de gick jag å moa hem och lämmnade lite saker, tog bussen till coop och där gick vi på coop, dollar och expo. Vi hittade lite halloween saker som vi ska ha när vi är hos faster :)

men nu ska jag fixa lite på mitt rum sen ska jag skriv min å petras idrottsuppgift/elevlektion som vi ska ha imorro ;/ men de ska nog gå bra :)
hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0