hahaha snyggt ;p

hehe när jag skulle logga in hit så skulle jag skriva BLOGG.SE men de funkade ju fan inte, jag har nu suttit och skrivit BOGG.SE i en hel jävla kvart xD klantigt värre ;p menmen så är livet ;) jåå men så idag var de ju skola såklat ;o fick iaf sovmorgon OCH fick sluta tidigar idag ;) det är typ helt otroligt ;p menmen efter skolan for jag å petra hem till mig igen och fikade de vi bakat igår :):):) sen gjorde vi inte så mycket, satt typ vid datan och hämatde ellen ;) sen for hon hem vid fem och då käkade jag, for på träning och nu sitter typ hela programmet som sten det är ju bra :D menmen sen for jag hem och så fick jag nå jävla ryck ;p skrevklar mitt nelska tar på 2 min och 50 sek :D det var ju typ helt jävla bra =) för den skulle vra på 3 min ;)

menmen sen så pluggade jag lite matte för vi har prov i morgon :) sen så har vi även en inlämmningsgrej i so:n om hitler ;p den är typ halvt klar ;) måste typ lägga in bilder å så




Den här bilden tog jag som inspiration till mitt tal om V-Ä-N-N-E-R. Tyckte att den gav ganska bra tips på vad man ska tänka på att vara vänner åså :)

nej nu ska jag springa ner och skriva ut mitt tal och sen sk ajag nog fika sen hoppa i sängs :) ;p det känns riktigt lockande just nu för jag håller på att dö här framför ;)
hejjssvejjs nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0