hejhej :)

hojja vad sur jag blir :( de snöar ute!? :O nu kommer de blir svinigt kallt och jag kommer dö varenda morgon jag ska te busse/skolan... vill verkligen inte ha snö nu!? :O å de är ju vitt överallt ute nu :( menmen vi får hoppas på att de inte ligger kvar nå länge :D:( nånå, nu ska vi inte klaga allt för mycket :) juste tycker att ni kan kolla in på ida's blogg :) klicka bara på bilden så kommer ni dit :)



jag å ida var världens bästa vänner när hon bodde här uppe, vi smet till varandra när vi inte fick, vi hittade alltid på bus, vi gick hem från fritids utan att dom visste att vi gått ;) vi har såå otroligt mycket minnen , men nu har vi inte träffats på jätte länge och jag saknar verkligen henne :( hon var precis som en syster för mig, till henne kunde jag berätta allt.:)

Kommentarer
Postat av: Ida Lidström

Jag saknar dig också! Vi får se till att träffas nästa gång jag kommer upp :)

2010-10-12 @ 15:59:49
URL: http://idanivet.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0