helt jäävla otroligt!

Idag är då dagen kommen. För ett år sedan bytte jag skola, jag lärde känna matilda, johanna, josefin och petra. Det är helt otroligtb att tiden har gått så jävla fort. Jag ångrar inte en enda sekund att jag bytte skola. jag hade bara fått de sämre på sjöpen och nu har jag nya helt otroliga vänner vid min sida. Jag älskar verkligen er tjejjor!
De känns som att jag kännt er hela livet. ni finns alltid där när jag är nere och ni bär min fram när jag mår bra. Jag hoppas ni förstår hur mycket ni betyder för mig <3
1 år, ETT ÅR den tiden är de bästa i hela mitt liv men oxå den kanske sämsta. Det har hänt så jävla mycket saker nu så jag vet inte.
men nu får ni ha de så bra för imorgon klockan 6.43 STICKER JAG TILL SKE-Å !!!:D äntligen slipper jag gällivare i 8dar !!!::DDDD
längtar som ett sär! nu ks ajag packa de sisat sen duschen sen sova !!!!!!1

jaaaa!! :D
hejdå ;p


Kommentarer
Postat av: petra

elskar diiiig gumman! <3

2010-10-29 @ 22:09:25
URL: http://aamandapetra.blogg.se/
Postat av: matilda

älskar di också! så jätte kul att du kom till vår skola:D



haha visst är det min bok eller hur;P

2010-11-14 @ 11:14:30
URL: http://matildaniva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0