lhgjkzgrkjabgjlarg

jaa, nu sitter jag häm me petra fagerlönn :):):):):):):):):):):) å de är typ superchill ;) nää men jag vet inte , vi typ pratar om gammla vänner vi haft, å ja nu pratar vi om folk som är dryga ;p vi har iallafall ätit glassbomb för ett tag sen som vi gjorde själv :D å de var svinigt gott nu ska vi väl hita på något :9 typ skriva på våra noveller :))

jag josse och petra har noveller som är verkliga och det har alltså hänt i verkligheten :) det är ganska bara å skriva sånna noveller för då får man en mycket mer "levande" novell ;p nej men nu vart de för många ord med novell =)

http://dissociativ.blogg.se/images/2010/writing_88956166.jpg

nu ska jag runda av här och så får vi höras nån annan dag (:

pusspuss :)

Kommentarer
Postat av: Petra

jadu nice nice e det :D vi kanske borde ta och fixa dom. Men ska fixa en ny novell tror jag :D

Pusss puss på dig!! <3 Som på spanskan och du var ute i matsalen puss puss ; )

2010-10-12 @ 15:24:27
URL: http://aamandapetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0