tjaa

nu gör vi de här fort innan datan får spunk å slår av sig ;p
har kommi hem för ett tag sen :) har varit på tallbacka/tennishallen och dansat x) heheh de var ju typ inte så kul i början men sen vart de lite bättre ;) hehe jaa så här snygga var jag å josse när vi dansade ;)

























menmen sen har jag inte gjort så mke :) igår var jag å petra på en typ föreläsning om ett gymnasie i ARJEPLOG :p de var typ ett gymnasie om BilSystemTeknik ;p de lät riktigt häftigt å gå de men jag vet inte :) däe fick men iallafall typ testa bilar, bygga om bilar byta delar, sen på vinter komm de en massa olika folk från olika bilföretag och testade sina bilar på olika bil och halkbanor :)de kunde vara folk från kina, japan, italien, englan och tyskland:) tjejerna som berättade om de kännde chefen för BMW så jaa :) sen gjorde man typ praktik utomlands:)

http://profile.ak.fbcdn.net/profile-ak-snc1/object2/1783/17/n225609443528_808.jpg


menmen nu ska jag gå ner å äta nåt sen ska jag väl hitta på nåt:) nu får ni hade så bra tills      vi hörs nästa gång :)

Kommentarer
Postat av: josefin

jag hoppas att jag är bruden :p

förresten vet du när vi skulle på föreställning imorgon?

2010-10-06 @ 18:08:19
URL: http://yourelookingood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0