When the Children Cry!

hehjehej :))))) idag har de väl inte hänt så mycket, var i skolan, sen for jag å petra hem me 12.20 bussen,. eller ja vi for till hennes syrra och gick ut me hennes hundar (: de va ganska skönt :9 medans vi var ute och gick med dom så svängde vi8 förbi hemma hos mig och hämtade mina glasgögon som jag har sett är JÄTTErepiga :( mnmen sen gick vi å lämnade in dom sen gick vi å lämnade hem hundarna:9 då drog vi hem till mig å bakade kärleksmums  dom var typ helt jävla svingoda ;) menmen sen for vi påstan och hämtade ut min telefon som varit på lagnning och nu funkar den det är typ svinbra ;p menmen sen gick vi runt där på stan och sen kom lina och hämtade upp och sen körde dom hem mig och petra for hem till sig :) sen så har jag inte gjort så mycket mer :)


på fredag ska vi hålla ett tal om vad vi vill på engelska och jag har valt att prata om vänner ;) jag tyckte att de skulle vara lite roligt å prata om de så därför blev det så ;) memen å sen på son ska vi skriva ett "personportätt" av hitler ;p menmen nu ska jga vara lite social me mina små vänner så ni får ha de så bra tills vidare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0