2011 - Gott Nytt År

1. Gjorde du något i år (2011) som du aldrig gjort förut?
Jao
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nejnej
4. Dog någon som stod dig nära?
nej
5. Vilka länder besökte du?
Frankrike, Danmar och Tyskland
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Jaa
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
24/3, 26/5, 11/11, 17/11 och 2/12
8. Vad var din största framgång 2011?
Kanske att jag har slutat vara så rädd för allt
9. Största misstaget?
Vet inte
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Båda
11. Bästa köpet?
Bra fråga, min frankrikeresa eller kameran
12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder, resa eller mat ;)
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Jadå!!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
We Found Love, Toxic remix
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Så mycket gladare!
16. Vad önskar du att du gjort mer?
En massa saker!
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Oroat mig
18. Hur tillbringade du julen?
Med min familj och släkt
19. Blev du kär i år?
Nej
20. Favoritprogram på TV?
Oj, Jersey Shore kanske
21. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej, jag vet inte
22. Bästa boken du läste i år?
Trasig
23. Största musikaliska upptäckten?
Jadu inte vet jag
24. Något du önskade dig och fick?
Träffa Camilla!! :D
25. Något du önskade dig men inte fick?
En massa gejjer
26. Årets bästa film?
Never Say Never
27. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Skolan och sen firade emd släkten typ
28. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja det finnns det absolut!
29. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Myspys
30. Vad fick dig att må bra?
Fina vänner åså!
31. Vilken kändis var du mest sugen på?
Justin skulle jag tro ;)
32. Vem saknade du?
Camilla!
33. De bästa nya människorna du träffade?
oj de e många!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0