såhär en fredag

- något som gjorde dig glad i går: Fina sms och petra.
- ditt humör just nu: Ganska glad.
- det du gjorde klockan 8 i morse: Sov.
- det du gjorde för femton minuter sen: Tittade runt på ansiktboken.
- det du ser när du tittar åt höger: Ett glas.
- vad gör dig glad just nu: Att mina usa-papper är skickade till sts.
- hur vädret är hos dig nu: ah de är väl kallt och så.
- det senaste du åt/drack: Ett pringleschips.
- bästa glassmaken: Choklad!
- din sovställning: På sidan oftast men vrider mig en massa i sömnen.
- din senaste dröm: Kan inte skrivas här.
- antalet kuddar du sover med: Typ fem stycken.
- dina favoritkläder: Mina strumbyxor från Camilla i julklapp, någon tröja och min nya vita mössa .
- ditt favoritgodis: Det mesta.
- ditt stjärntecken: Fisk .
- det du längtar till mest just nu: Just nu längtar jag väl till ledarlägret i Januari och Camilla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0