Born to be somebody♥♥

inte för att jag har så mycket att säga från mitt tråkiga, OTROLIGT nervösa liv
I helgen har jag suttit och lyssnat en och samma låt :o eller jag kommer typ göra de hela vackan ;p lär ju verkligen kunna den utan till sen ;p

iaf så har vi varit på en föreställning Ung Utan Pung hette den. Skitrolig, hade velat se den fler gånger ;) sen gick jag, matilda och josse en snabbis på stan, sen gick jag hem, josse till sin mormor och morfar och matilda till busselibussen ;D

hehe, nu ska jag gå ner med en massa kläder till tvättstugan så jag har nå kläder jag kan ta med mig till MIN camilla på söndag :D:D:D♥♥
Det är bara 141,5 timmar kvar tills jag ska sätta mig på tåget :D<3

men nu får ni ha de så braaaaaa! så höres vi sen ;)

hejdå!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0