dag 14 - Någon du aldrig kommer släppa taget om

sista dagen på den här listan nudå! :)

det finns en massa personer jag aldrig kommer släppa taget om! alla mina fina vänner. min mamma. min pappa. mina syskon! <3

men Camilla ! henne är nog den enda personen som vet precis allt om mitt liv! precis allt! hon har fått gå igenom så många gnäll och tjat! och även alla jävligt glada stunder! men hon står ut och finns där för mig!
jag gör exakt samma saker för henne! jag finns där när hon behöver mig och de kommer aldrig att ändras på de!
visst har jag varit rädd att vi skulle tappa kontakten här för ett tag sen, men det löste vi!
Hon är världens bästa människa! det finns faan ingen bättre människa än henne!<3

Jag älskar dig!!!<3


Kommer du ihåg den här? det är exakt så jag känner för dig!!<3


Bara för att du e sötast här ;)<3




Kommentarer
Postat av: Millaaa

HAHAHA fan va fina bilder!



DU ÄR SÅ JÄVLA UNDERBAR! Vi ska fan aldrig tappa kontakten!<3 jag älskar dig så grymt mycket<33333

2011-01-13 @ 19:29:35
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0