hallu :D

jag har typ super duper tråkit för ingen av mina snälla fina vänner är hemma ;p de är bara camilla som håller mig vid liv genom msn ;)

menmen har verkligen inte gjort nåt idag, tittat på en urtråklig film som blev bra x) okejj, jag har tittat tv hela dan sen jag vackande runt nio :)

funderade där ett tag på att gå och hämta ut mina biljetter til CAMILLA :D:D:D
men de orkade jag inte så jag får ta de nån annan dag ;)

nu ska jag skriva me camilla och sen hoppas jag på att mamma och dom gör mat.. för annars svälter jag ;o

hejdå! :)



juste camilla!  jag tycker du borde dra tummen ur röva och fixa min blogg NU ;D<3

Kommentarer
Postat av: Millaaa

faaaaaaan, jag trodde du glömt de :(

2011-01-22 @ 18:36:50
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/
Postat av: Millaaa

sv; ahhaha ne då gör jag hellre den när du kan visa hur du vill ha ;)<3

2011-01-25 @ 19:55:38
URL: http://aannddeerrssoonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0