heeeeeeeey ;)

tänkte bara slänga in ett liten inlägg så att ni vet att jag lever och sånt :)

lever mitt liv med mina underbara vänner och veckorna är nu fullsäckade med resor och körer och KU-kvällar! :D

men nu ska jag och a vänta på johanna som borde komma snart, hon ska hämta en zumba skiva :)

juste, har ju börjat träna ZUMBA nu typ varje dag i veckan :D de e så sjukt KUUUUUUL!! :D

imorgon ska jag ochj mina fina lilla vän Matilda fara och hälsda på sjuka Josefin! vi tänkte pigga upp henne med en liten överraskning sen blir det kör på kvällen och sen hem och mysa ! :)

hejdå min fina ;D<3



juste en sak till! CAMILLA MINE HERZ jag har allvarliga saker att prata med dig om!!!!! :D:D:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0