2011-06-16



den här tjejen är fan helskön! har suttit och lyssnat den här omgjorda baby låten i två dagar nu, och den fastnar verkligen på hjärnan när man lyssnat den ett tag :)

tänkte dela med mig av mina planer i sommmar

- tisdag 28/6 ska jag och mamma till Luleå på hemliga uppdrag som kanske avslöjas senare ;)
- i början på Augusti ska jag te Tamilla :D:D
- färga håret/avfärga håret, vill ha de till typ ljustbrunt nu! :)

de är iaf de jag har planerat nu, sen kan jag göra massa spontana saker ;p

nu ska jag fylla i lite papper och sen ska jag gå och duscha igen(!) för man blir helt svettig av att sova i tält ;p


Kommentarer
Postat av: EkoLisa

Ja, det är helt sjukt hur varmt det är i tält...borde det inte vara kallare egentligen;)?

2011-06-16 @ 15:00:22
URL: http://itisart.blogg.se/lisa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0