Dagen med stort D är här :D

ååååååhhhhhhhhhhh :D:D:D:D just nu är jag såhäääääääär:
|------------------------------------------------------------------------------------------|
GLAD för att jag far om 5 timmar! :D fatta asm alltså ;) men jag är typ såhäääär
|----------------------------------------------------------------------------------|

nervös och orolig för igår fick jag ett sms från sj att tåget hade blivit inställt narvik-kiruna och då kanske inte jag kan åka tåg, utan buss och då kanske jag missar tåget i boden :/

asså shiiiiiet!!! :D:D:D jag kan verkligen inte fatta de! efter 4-5(?) år får vi ääänligen träffas :D

okejj, nu får jag lugna ner mig litegrann ;)

nu ska jag :

* Hoppa i duschen
* Packa det sista
* Fixa mig

* Springa och ta ut pengar
* GÅ TILL TÅÅÅÅGEET :D








UPDATE 09.45! :

ringde sj precis och frågade om tågen går som dom ska härifrån till boden.
och YEEEEES det går tåg mella gve och boden !!!! :D:D:D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0