HEJHEJHEJHEJHEJHEJHEJHEJHEJ :D ♥

mitt liv är ganska segt nu såhär dagarna innan lovet ! SJUKT efterlängtat! :)

idag har jag och MOA gått på stan, fikat, varit på granngårde, på kontex och satt in pengar på mitt konto och bara umgåts ;)

sen gick vi hem och lämnade sakerna sen gick vi mot frissan, hon gick till frissan och jag fortsatte min förd mot profoto ;) hämate ut mina konfabilder! beställde tis för fotografering och sen gick jag ner till frissan där moa var och beställde tid för håruppsättning till balen (:
Sen knatade vi hem och sen for jag på drillen , typ andra träningen på år vi har gjort mycket på träningen ;)

nu är det bara
TVÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
DAGAR KVAR TILLS DET BÄR SÖDERUT MOT
CAAAAAAAAAAAAAAMILLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
:D:D:D:D:D♥♥♥♥♥♥♥
SJUUUUKT TAGGAD ALLTSÅ :D♥♥


okejj lite damp här ovanför ;) nu ska jag sova för har sjukt ont i hövve och har kännt att jag hållt på att svimma flera gånger :/

jaja ni får ha de så bra så hörs vi antingen imån eller i helg eller så i umeå :D

HEJJS SVEJJS :D♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0