känner att.....



det var ett tag sen jag bloggade.

men jag har verkligen inte orkat, de är ju såhär att bloggen verkligen inte är min nr.1 prioritering så den tar jag när jag har tid. bara så att ni vet!

annars då? lute mojsigt wierdo bild här ovanför ;p sen har jag väl inte så mycket för mig, idag är de ingen kör utan den är imån men den kanske jag hinner på!
sen har jag väl inte så mycket att förtälja (?)

hade ju behövt träna på idrotts redovisningen och göra mitt Ireland komendium som ska in på fredag. men de tar jag någon annan dag :D haha

jag har ju något tråkigt om dagarna för jag vill bara att de ska bli LOV NUNU NU NU NUUUUU!!!!!!!!!! :(:D fast jag har typ bara 12, TOLV vanliga skoldagar kvar + 6 andra dagar = 18 skoldagar kvar till lovet :D de känns som en liten pärta nu oxå ;) De kan ju bero på att jag har en massa jävla najsiga plander på lovet!! åhhh jag DÖÖRRR! ;)

Sen saknar jag u min lilla vän Camilla så sa*ans j*vla mycket så de inte är sant! :( men snart! de är inte länge kvar!<3


okejj nu ska ni få sluta läsa mitt babbel om allt och alla ;p så ni får ha de så bra så höres vi!
pöss på ruumpan
  ¨


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0