snöyran

Hade en jävla asm dag igår med Josefin och Petra uppe på dundret och snöyran.
Dom kom till mig vid kvart över sex, jag drog på mig lite kläder och sen knatade vi mot stan för att ta en buss upp till dundret. Vi hoppade på en buss någon gång vid sex sen var de ju bara att väntra på att allt skulle börja. Lite synd att två skoteråkare låg på sjukan men de gick ju iaf :D

Efter de lyssnade vi på ikaros och sen var de slalom, snowbord å cykel hopparna som gällde, sjukt ortoligt vad dom kan göra alltså! Höll på att frysa ihjäl men jag stog längst fram hela tiden som ett litet barn ;) så de va värt allt :D

Efter det var de Raised Fist som gällde sen drog vi med en buss ner, knatade hem till mig och sen drog jossan å petra hom med hennes pappa :)

idag ska jag inte göra nåt, blir väl Ku ikväll, inget annat inplanerat iaf :)


de är sånt här vi gör när vi har lite tid över i skolan... ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0