fredag och lov

idag var de matte som gällde klockan 9 när vi började, fredagar är en sån där dag som vi oftast får välja själv när vi vill börja ;) i matteboken hittade jag denna bild! okejj jag är som ett barn men jag går på GYMNASIET NU!!!


sen så var de tyska, lussnade på rammstein och gjorde nå frågor till de, sen så lunch och idrott. JAg glömde kläderna hemma imorde när jag va yvungen att springa till bussen, så jag gick hem från skolan, tog mig 1 timme och 15 min, installerade en stegräknare på telefon och jag hade gått ca 8000 steg när jag kom hem ;) sen fotade jag den här bilden när jag va vid coop typ:


ser ut som att de är en ren/rådjur gjort av is och det tyckte jag va lite coolt ;)
sen  var de bara att gå ut på stan med mamma och lillasyater och hennes kompis och sen hem typ 10 min och sen gick jag upp på stan och mötte upp Matilda och josse och petra :) vi strosade runt där ioch sen gick vi på thai och åt middag!


riktigt trevligt var de och när vi skulle gå höll vi på att glömma att betala maten. Sen tog vi bussen upp till malmberget, matilda hoppade av vid sig och jag, petra och josse hoppade av i malmbergewt. jag och Josse hade deep talk och sen vid 7 for jag hem och nu sitter jag här :)

imprgon kommer CAMILLA HIT!:D  och de blir väl att städa som en tok eftersom att jag inte har gjort de i veckan som jag skulle ;) menmne de kommer bli AWESOME för jag saknar henne in i tusen! :(♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

IDAA!!!! Jag visste att den där j*kla bildn skulle hamna nånstans... Kom ihåg att ringa mig imorgon!! ;)

2011-10-28 @ 21:08:38
Postat av: matilda

matilda,matilda,matilda är det ;)

2011-10-28 @ 21:09:55
URL: http://matildaniva.blogg.se/
Postat av: josse

asså vi hade det svinhärligt ikväll men jag gillade när vi rotade igenom toan xD

2011-10-28 @ 23:00:52
URL: http://hjartatsomslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0