kort tisdag


tänkte ta tag i det här igen nu : försöka att skriva minst varje dag om de går. Idag började vi klockan 8 med samhälls och hade slutade klockan 10.45 med matte. Orkade inte gå på en 10 min lång tyska lektion. (40 min egentligen men hon babblar i typ en halvtimme så den blir typ 10 i slutet) så drog och åt lite och tog sen 11.10 bussen hem och nu sitter jag här och lyssnar på låten under :)

om 11 (nästan 10) dagar är det lov och då komme Camilla hit! :) jag är jävla taggad!!
nu ska jag gå och duscha och sen ska jag leta nå kläder för de är kör ikväll (y) sen vet jag inte va jagj ska hitta på, förslag?


Kommentarer
Postat av: matilda

göra kemihäftet så att du kan hjälpa mig (a) :D

2011-10-18 @ 15:33:14
URL: http://matildaniva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0