onsdagslista.

- något som gjorde dig glad i går: Fina vänner i skolan och vetskapen att camilla kommer hem imorgon(om en timma nu!!).
- ditt humör just nu: Less, trött och glad.
- det du gjorde klockan 8 i morse: Gick mot engelskan med ett fint halsband i handen.
- det du gjorde för femton minuter sen: Läste sagor till min lillasyser.
- det du ser när du tittar åt höger: Hela vårat vardagsrum men tittade mest ut genom fönstret där det är mörkt.
- vad gör dig glad just nu: Fina camilla, fina vänner i skolan och lite höstmys sådär.
- hur vädret är hos dig nu: Några grader plus och inget regn för en gång skull.
- det senaste du åt/drack: Kyckling i någon sås och pasta/mjölk.
- bästa glassmaken: Choklad!
- din sovställning: På sidan oftast men vrider mig en massa i sömnen.
- din senaste dröm: Kommer inte ihåg men den va bra iaf.
- antalet kuddar du sover med: Tappa inte hakan men typ en 10 stycken.
- dina favoritkläder: Långt linne, kofta - stor från herr på hm, tjocka strumpbyxor och lila converse, min fina vinterjacka och min lila mössa .
- ditt favoritgodis: Allt som är i min smak för stunden.
- ditt stjärntecken: Fisk, for win.
- det du längtar till mest just nu: Tills camilla kommer hem om en timme och tills lovet då hon kommer hit(!!) och USA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0