andra januari tvåtusentolv

nyår firades hemma med raketer åså, hände inget speciellt iaf.

Igår for jag emd farmor och sytrarna upp till Jukkasjärvi och Ishotellet. Det var trevligt å gå där och titta :) fotade en amssa bilder och så helt plötsligt dog mitt batteri och jag fick lite damp men som tur var vi påväg till shopen då :)

Idag har jag letat igenom säkert mer än 2000 bilder och hittat FEM stycken jag kunde använda till mitt fotoalbum till USA :)

sen imorgon får vi se vad som händer och på onssag blir de raggen med petra :D sne på torsdag är de lite jobb inplanerat och kvällen får vi se avd som händer med :)

nu ska jag lämna datan så att alla filmer blir överförda och kanske käka. :)

puss hejs ;)


Bild tagen av mig, NIKON D3100 18-55mm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0